حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) اردکان

حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) اردکان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حوزه علمیه امام صادق اردکان و آدرس emamsadeq353.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

متن وصيتنامه شهيد
مهدي هاتفي فرزند:جواد
بسم الله الرحمن الرحيم
 چند كلامي مي خواهم وصيت كنم به هادي پسرم كه بعدها بخواند و عمل كند پسرم عزيزم سلام عرض مي كنم و چهره نورانيت را مي بوسم اميدوارم كه هميشه سالم باشي و از تمام بلاهاي مادي و معنوي و جسمي محفوظ باشي و به ياري خدا پسر عزيزم فردا بزرگ خواهي شد و از من سراغ خواهي گرفت و براي اينكه بلاتكليف نباشي چند كلمه برايت مي گويم كه عزيزم سعي كن درس حوزه را بخواني خيلي خوب است البته اگر ذوق آن را داري و از تو مي خواهم كه مواظب مادرت و خواهرت باشي و من بيشتر اميدواريم به تو است . عزيزم البته همه شما را به خدا سپرده ام و سعي كن كه پسر خوبي باشي براي مادرت مبادا او را دلشكسته كني كه مرا آزرده اي و برادر و پدر خوبي باشي براي خواهرت و به مادرتان هم وسفارش مي كنم كه هم مادر خوبي باشد و هم بجاي من پدر خوبي پسر عزيزم سعي كن با پدرم و مادرم خوب رفتار كني و به جاي من به آنها احترام كني و خدمت كني كه خدمت به آنها خدمت به من است ديگر اينكه سعي كن بنده خوبي براي خدا باشي واز كودكي نمونه باشي چنانكه آرزوي من بود. قرآن را زياد بخوان دعا را زياد براي فاطمه زهرا (ص) و امام حسين (ع) زياد گريه كن و در اين حالات اگر قرار گرفتي مرا به ياد آور و فراموش نكن چنانكه اگر من گاهي اين حالات را پيدا مي كردم به تو و خواهر و مادرت دعا مي كردم و هيچگاه شماها را فراموش نكردم حتي در اين حال احساس مي كنم كه آخر عمرم است خصوصاً مادرت را هرگز فراموش نمي كنم چون زن با وفائي است و خيلي سختي كشيد اين مدت هشت سال در حالي كه هيچگاه مرا مؤاخذه نكرد و حتي كمك كار من بود در درس خواندن و حتي توفيق جبهه رفتنم را مديون او مي دانم واو زني مومنه پاكي است و در طول زندگي من چيزها از او ياد گرفتم و هيچگاه دعا و تعقيبات و قرآن خواندن را فراموش نمي كرد و من بي نهايت به اوعلاقه دارم كه حتي بعد از مرگم نمي خواهم او را ناراحت ببينم و لذا به همه سفارش مي كنم به تو و خواهرت و پدر و مادر خودم و پدر و مادر خودش كه او را دلگرم كنند اگر چه اصل ناراحتي را نمي شود جبران كرد ولي آن را ديگر بايد به حساب خدا گذاشت ديگر كم كم دامنه صحبتم را بر مي چينم و باز تاكيد مي كنم كه درس خوان باشي خوب درس بخوان و حواست باشد آلوده نشوي به گناه و گمراهي و بنده كسي جز خدا نباش و آزاده باش دل بر دنيا مبند كه اين دنيا پايدار نيست و معيارت را قرآن ، نهج البلاغه قرار بده در زندگي همه شما را به خداي بزرگ مي سپارم اميدوارم در سايه الطاف او شاد و خرم باشيد خدا نگهدارتان عزيزان من.
 والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته
مهدي هاتفي اردكاني 3/10/1365

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:شهید مهدی هاتفی واحد پژوهش, ] [ 22:1 ] [ موسسه فرهنگی عادیات ] [ ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 42824
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1